Autor Wątek: Internetowe szkolenie - Tajemniczy Klient  (Przeczytany 3477 razy)

Pawel

  • Administrator
  • Udzielający się
  • *****
  • Wiadomości: 207
  • Reputacja +0/-0
Internetowe szkolenie - Tajemniczy Klient
« dnia: Maj 27, 2013, 09:32:01 am »
Drodzy Forumowicze,

Pragnę Was zainteresować internetowym szkoleniem, na które ostatnio natrafiłem i które osobiście przeszedłem. Szkolenie z tematyki Tajemniczy Klient jest idealne dla początkujący w tej branży, pozwala przyswoić sobie podstawowe informacje oraz pojęcia związane z Mystery Shopping'iem. Ze szkolenia mogą również skorzystać osoby doświadczone, informacje zwarte w materiałach szkoleniowych pomagają uporządkować wiedzę na temat pracy i znaczenia zawodu Tajemniczego klienta.
Szkolenie przeszedłem osobiście i potwierdzam, że pod względem merytorycznym jest na wysokim poziomie.

Dodatkowo udało mi się wynegocjować z właścicielem firmy JulaMedia rabat dla wszystkich czytelników Tkforum.pl w wysokości 10%. Cena podstawowa to 25,-PLN.
 
Więcej informacji na temat szkolenia można znaleźć pod poniższym linkiem:
http://julamedia.pl/produkt/tajemniczy-klient-internetowe-szkolenie?ajm=2

Poniżej zamieszczam instrukcję, o tym w jaki sposób można skorzystać z rabatu. 

Jak zamówić szkolenie?
Wejdź na stronę http://julamedia.pl/produkt/tajemniczy-klient-internetowe-szkolenie?ajm=2
Dodaj szkolenie "Tajemniczy klient" do koszyka
Wprowadź kod promocyjny "TKFORUM" i naciśnij "Zastosuj kupon"
Następnie przejdź do zamówienia i wypełnił wymagane pola.
Zaakceptuj regulamin i złóż zamówienie.
Drogą mailową otrzymasz numer konta, na który należy dokonać wpłaty.
Po zaksięgowaniu wpłaty otrzymasz kody dostępowe do szkolenia.

Wszystkich, którzy przejdą szkolenie zapraszam do zamieszczania poniżej opinii, dla „potomnych” :-)
http://f.cb7.pl/aris - prezentacja Familo - Zakupy XXI wieku! Sprawdź!

lizack

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 73
  • Reputacja +0/-0
Odp: Internetowe szkolenie - Tajemniczy Klient
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 27, 2013, 09:41:13 pm »
to może warto jeszcze dodać, że zanim wydamy pieniądze (moim zdaniem w błoto) to należy podkreślić, że każda firma audytorska zanim nawiąże z kimś współpracę, daje materiały do szkolenia na podstawie których później wypełnia się test. (taka wiedza w zupełności wystarczy aby wykonywać ten zawód, resztę nabywa się poprzez praktykę)

kubafr

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja +0/-0
Odp: Internetowe szkolenie - Tajemniczy Klient
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 28, 2013, 11:01:56 pm »
należy podkreślić, że każda firma audytorska zanim nawiąże z kimś współpracę, daje materiały do szkolenia na podstawie których później wypełnia się test. (taka wiedza w zupełności wystarczy aby wykonywać ten zawód, resztę nabywa się poprzez praktykę)

To prawda. Sam przeszedłem takie szkolenia wielokrotnie w trzech dużych firmach i nauczyłem się w nich jak "być" tajemniczym klientem od strony technicznej. Wyjaśniono mi na co zwracać uwagę, jakie czynności mam wykonywać i w jakiej kolejności, na jakie szczegóły zwracać uwagę. Ale żadna z tych firm nie wyjaśniła mi (pewnie nie uważała tego za dość ważne), co dalej dzieje się z zebranymi informacji i jakie moja praca ma znaczenie. A tak na marginesie to czasami odnoszę wrażenie, że znikome, zwłaszcza gdy po raz kolejny odwiedzam tę samą placówkę i widzę te same błędy. Z doświadczenia w pracy w sieciówce wiem, że wyniki TK z reguły służą minimalizacji wypłacanej przez centrale premii, a nie rzeczywistemu podnoszeniu jakości obsługi.

Nie czarujmy się. Większość szkoleń prowadzonych przez firmy audytorskie to czysta formalność. Potem wypuszczają taki "przeszkolony" narybek w teren i każą sprawdzać całą litanię drobnych szczegółów. Jeśli ktoś chce szkolić z tego zakresu to czemu nie. Życzę powodzenia i trzymam kciuki. Może akurat wśród nas są ludzie, którzy chcą wiedzieć coś więcej na temat swojej pracy, a nie tylko którą pozycję z paragonu przepisać do formularza. Ciekawe też czy szkolą pracodawców i pracowników z tej tematyki? Jednym i drugim przydałoby się porządne przeszkolenie. Może w końcu pracownicy zrozumieliby po co wykonujemy naszą pracę i przestali traktować nas jak wroga publicznego. 

tajemnicza

  • Podziemny Krąg
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1296
  • Reputacja +19/-3
Odp: Internetowe szkolenie - Tajemniczy Klient
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 29, 2013, 10:05:56 am »
Zdradzę tyle, że w niektórych firmach pracownicy doskonale wiedzą co jest badane, jakie są konsekwencje i pierwszym etapem nie jest cięcie premii (chyba, że mówimy o drastycznych przypadkach), ale doszkalanie. Kwiatki, jak pewnie część z nas już widziała na stronie jednej z firm to albo tak jak mówisz, sposób na cięcie premii, albo problem ze zrozumieniem o co chodzi przez pracowników.

Co do samego szkolenia - dla mnie miałoby to sens, gdyby po przeszkoleniu dostawało się certyfikat akceptowany przez firmy badawcze, który podnosiłby nasze szanse na lepsze badania. A dla samej siebie? Myślę, że większość osób poradzi sobie bez tego.

lukasz578

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 163
  • Reputacja +4/-0
Odp: Internetowe szkolenie - Tajemniczy Klient
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 15, 2014, 09:02:02 pm »
Ale żadna z tych firm nie wyjaśniła mi (pewnie nie uważała tego za dość ważne), co dalej dzieje się z zebranymi informacji i jakie moja praca ma znaczenie. A tak na marginesie to czasami odnoszę wrażenie, że znikome, zwłaszcza gdy po raz kolejny odwiedzam tę samą placówkę i widzę te same błędy. Z doświadczenia w pracy w sieciówce wiem, że wyniki TK z reguły służą minimalizacji wypłacanej przez centrale premii, a nie rzeczywistemu podnoszeniu jakości obsługi.

Może odgrzeję kotleta, ale teraz, przy prawie 4 latach pracy jako TK mogę z "czystym sumieniem" napisać, że widzę rezultat swojej pracy. Wracając się pamięcią do pierwszych moich audytów widzę znaczącą poprawę w kwestii obsługi klienta. Firmy wzięły sobie do serca, że nie tylko cena ma znaczenie, ale też i jakość obsługi. Co do drugiego zarzutu - może i pracownicy nie mają premii, ale jeżeli dana osoba ciągle pracuje, to albo jest na programie naprawczym (ale nie trwa on na pewno 4 lata), albo się poprawiła.